tisdag 29 mars 2011

Välkomna till min blogg

Nu kan ni sluta tjata kära vänner, för nu har jag efter mycket om och men fixat och trixat till mig en egen bloggsida. Det innebär alltså att mina inlägg under "anteckningar" på facebook kommer att försvinna och hamna här i stället. Får jag lika bra respons som jag fått tidigare så blir jag superhappy givetvis så peppa mig gärna som ni gjort innan.
Jag kommer att försöka skriva lite oftare än jag gjort innan, men jag lovar inget så klart :) Lova gör man bara om man tänkt hålla det, så jag har lagt ner "lovagrejen" för längesen :))

Puss på er alla tisdagsmysare

2 kommentarer:

  1. Va kul att du børjar blogga.detta kommer bli ditt levebrød ska du se, du e ju så bra på att skriva,fixa lite sponsorer så ska du se att pengarna børjar rulla in....nästa Kissie (känd bloggare i Norge)har ialla fall blitt din førsta "fan".puss o kram saknar er.

    SvaraRadera