torsdag 5 maj 2011

Herregud!!! -3,4 kilo

När man dietar så ska man tydligen inte väga sig alltför ofta så det har jag varit bra duktig på. Vägde mig första veckan..- typ 1,5 eller nåt, andra veckan -2... sen så sa en klok kvinna till mig att man inte ska titta så mycket på vikten. Jag la ner vägeriet och började pröva kläder som jag inte kunde ha för ca 2, 3 månader sen i stället... och det har gått bra nån gång och mindre bra nån gång. Men igår fick jag ett infall och blev tvungen att väga mig.. hoppsan hejsan minsann - 3,4 kilo!!!! Då har det ändå fuskats lite till och från :)) Grattis på mig! Fusk lönar sig alltså ;) Med måtta antar jag..

I dag så vabbar jag... vab är ingen höjdare hemma hos oss normalt sett, för fjutt inser inte riktigt vikten att vara hemma och sjuk.. i stället för att slappa vid en bra film och inta soffläge hela dagen så... röjs det mer en vanligt. Han hittar på hyss, vill gå ut och leka, är inte still en sekund.. och han ÄR sjuk på riktigt. Han har en släng av feber och krupphostan vill inte riktigt ge med sig, så skola är inte ett alternativ för fjutt denna vecka. Men till helgen så kommer min semester :)) Då ska jag nämligen jobba och det är mitt lugn här i livet.. mitt krypin liksom.. Jag kan ta 1000 arga kunder för det är inget mot en arg, rastlös fjutt!

puss på er alla bollibompare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar