söndag 8 maj 2011

Saknad..

I bland kan man bara bli sådär tom i själen.. som att något fattas. Jag VET vad som fattas just nu.. Jag har en god vän som jag saknar mer än någonsin.. Men snart är hon min igen och på plats där hon ska vara, nämligen i Eketorp och då ska vi mysa så det skriker om det. Vi kommer nog förmodligen att tröttna på varandra lite, men det går över efter en dag eller två :)
Sen saknar jag min kära dotter... vi ses nästan aldrig av förklariga skäl, men jag saknar henne så det gör ont.. men det lilla gör att hjärtat slår lite fortare, ett gulligt litet sms eller ett snabbt samtal, och idag pep det till i mobilen..Min lilla fislouise..
Min barndomskompis saknar jag med för grejen är att bor man 130 mil ifrån varandra så är det inte enkelt alls. Nu vet jag att jag kommer att träffa henne den 18 juni, men fatta hur långt bort 18e juni känns.. Man kan säga att jag lider av tillfällig saknadsyndrom just nu, det kommer inte att gå över fören jag får krama av mig lite, men det blir när det blir.

Vindarna har vänt lite när det gäller lillfjutt med och det är sååå bra!! Han har nog kommit över den värsta trotsen i vårat liv och börjar lite mått att njuta av livet som fjutt igen. Missförstå mig rätt nu, men det är då man hinner tänka på annat.. typ saknaden av mina nära och kära..

Nu blir det snart en njutdate med John Blund för att vakna till en solig härlig vår/sommar dag, så..

natti natti alla monsterdiggare

1 kommentar: