fredag 12 augusti 2011

En dag som denna..

.. vill jag bara dra täcket över huvudet..
Förkylningen är ett faktum och jag känner mig lite ynklig. Men... nej, nej tänk om Fia lilla, för idag bär det ut på sjön för äventyr. Ipren och bita ihop får bli mitt motto för helgen :) På lördag är det fullt ös i Malexander, men jag anar att festligheterna börjag redan ikväll. Det bästa av allt är att jag får med mig två fina tjejer ut!! Jenny och Lina kommer i eftermiddag för att spendera natten med oss på båten. Finns det hjärterum så finns det stjärterum <3

Jag väntar o väntar på att gullisen Malin ska ta med sig Josse för att palla plommon hos mig... men inget har hänt ännu. Jag erbjöd mig tillochmed att jaga dom lite så att det blir lite "pallkänsla" över det hela. Jag skulle även kunna tänka mig att sitta på en filt under plommonträdet med en 3a rött bjussa på lite "pallavin". Det skulle vara myspys på hög nivå!!

Hur som helst.. Jag ser fram mot en superdupernice helg med massor av finingar!

Puss o kläm alla pallare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar