söndag 3 april 2011

Blondinbella

Jag måste säga att jag är aningens, lite imponerad av denna tjej!! Idag var miss blondie med på nyhetsmorgon och jag var väldigt nyfiken på vad hon hade att säga. Jag kan ju vara rätt så ytlig.. det är vi alla och det inte många som vågar stå för det tyvärr, men JAG är ytlig. Blondie är ju känd för att hon är bloggare, söt och BLOND givetvis. En söt tjej på 20 vårar som helt enkelt har huvudet på skaft enligt mig. Granskad av skatteverket 3(!!) gånger utan att dom har hittat något att anmärka på, ändå så granskar (terroriserar) dom henne gång på gång. Jag har läst enstaka inlägg som hon har gjort och jag kan inte påstå att jag tyckte hon verkade vara den smartaste tjejen på jorden, men när hon pratade på i morse om hennes företag och egna tidning och bloggen så började jag faktiskt lyssna med stort intresse. Hon vet vad hon sysslar med och klarar sig bra. Sen kommer det även små grodor ur Blondies söta mun, men hon är 20 så jag förlåter henne. Man kan höra att hon är blott 20 år i hennes svar när det gäller andra medmänniskor.. typ dom där"gubbarna" haha jag höll på att skratta på mig. Gå in på tv4 play och titta om ni har tid och lust, för det var en intressant och framför allt rolig interjuv.
Go Blondie!!!!

Puss på er alla monsterdiggare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar