lördag 23 april 2011

Ibland så lyckas man få till det

Jag sätter mig ner här framför datorn en stund trots att stressen finns och gror i bakhuvudet. Men jag behöver bara skriva att det är en bra dag för fjutt idag :) I går fick han ju spelet och trotsen var ett faktum, jag blev ledsen men gav inte med mig och.... DET FUNGERADE :)) I alla fall igår, (efter brytet) och humöret är på topp även idag. Det är klart att det här kanske inte är den bästa metoden då tårar sällan fungerar.. men det gick den här gången!

I em ska fjutt till mormor och morfar och vi ska fira påsken med massa roligt folk, det här kan nog bli en kanondag tror jag :)

Nu ska jag stressa vidare med förberedelserna... ska ju leka lite påskhare med ;)

Puss på er alla glada, vackra, härliga varelser

1 kommentar:

  1. jag beundrar dej som mamma till din lille goe fjutt :)
    Ibland önskar jag att jag på nåt sätt kunde hjälpa dej/er men svensk som man är så vill man inte tränga sej på..
    önskar dej o de dina en glad påsk
    kram från Anne-len

    SvaraRadera