torsdag 14 april 2011

Ett steg närmare -10 kg

Man ska ju bara väga sig 1 gång i veckan och det är kämpigt för mig.. jag vill helst väga mig varje dag för att jag vill veta hur braaa det går för mig. Men , nej nej.. 1 gång i veckan är det som gäller så jag försöker hålla mig. I dag så tänkte jag att jag skulle pröva mina byxor som har varit för små ett tag (läs 1 år) nu, jag prövade dom för cirka 3 veckor sen men det gick inget bra alls.. Men idag hände det!! Jag fick plats i mina ÄLSKADE byxor!! Hur har det här gått till? 1,9 kilo visst, visst.. men det är inte mycket ju. Kan det vara så att man för en gång skull har gått ner på "rätt" ställen (magen o låren)? I sånt fall så kallar jag det ett mirakel för det har aldrig hänt förut. Dom gångerna man har råkat gått ner typ 3 kilo då man har varit sjuk eller nåt så har man ju gått ner 1,5 kilo på varje bröst i stället.. det vill man INTE göra. Dom får gärna va som dom är nu :))

Så, jag gottar mig i mina -1,9 tills på tisdag då det är dags för vägning igen. Jag är så himla superduperhappy över att jag har fått på mig mina älskade byxor även om det ser ut som ett stycke korvskinn på mig.. Det gör liksom inget för dom sitter där dom ska!!

Puss på er alla söta torsdagsgryn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar